Cittaslow, letterlijk Langzame stad is een internationaal keurmerk voor gemeenten die op het gebied van leefomgeving, landschap, streekproducten, gastvrijheid, milieu, infrastructuur, cultuurhistorie en behoud van identiteit goed scoren. Deze gemeenten mogen niet meer dan 50.000 inwoners hebben. De oorsprong van Cittaslow ligt in de Italiaanse plaats Orvieto en is geïnspireerd op de Slow Food beweging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cittaslow is het internationale keurmerk voor gemeenten die op het gebied van leefomgeving, landschap, streekproducten, gastvrijheid, milieu, infrastructuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Slecht gekopieerd, er staat niet eens een normale zin.....