Hoe word ik dierenactivist?

Ik hoor veel verhalen over dierenactivisme, dat er straffen op staan, dat ze goede dingen willen bereiken etc. En ik wil ook heel graag mee actie voeren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je kan zelf al dierenactivist worden door je in te zetten voor bijv de dierenbescherming, wakker dier, stichting aa, proefdiervrij enz enz je kan reclame voor ze maken en met de jaren leer je steeds meer mensen kennen waarschijnlijk die dit ook doen, dan zou je samen weer grotere acties kunnen organiseren, denk aan demonstraties tegen het dragen van echt bont, gewelddadige manieren van dieren trucjes leren in bijv het circus en andere vormen van uitbuiting van dieren dan ben je toch al een redelijke dierenactivist toch? je moet niet zomaar dieren gaan bevrijden, want dan moet je eerst goed nadenken waar je die dieren gaat plaatsen, ze in het 'wild' loslaten is geen optie want deze dieren zijn doorgefokt en tam.. dus die kunnen niet voor zichzelf zorgen, warme plek, voedsel vinden enz enz En ik vindt het fantastisch dat je je wilt inzetten tegen het onnodige dierenleed

Meld je aan als vrijwilliger bij de bont voor dieren of zo iets dergelijks. Zij doen niets illegaals.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100