Kan iemand dit voor mij vertalen?

ma3lich, chi nhar khadi ta3raf nta3mane hade lafoudd

Ik kan dit niet bij google vertaler doen,
Want ze weten niet wat het betekend...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zoek ik dus ook kom ik erg vaak tegen op iemands facebook en was ook benieuwd wat dat betekende
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
g33n flauw id33

Het beste antwoord

Betekenis: geef niet op een dag kom je er achter wie de schuldige is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is Arabisch. De 3 is een extra letter die in ons alfabet niet zit. Het is een klank die andere delen van de wereld niet kan uitspreken zoals Polen geen H kunnen zeggen. Dan hou je nou 1 ding over, de vertaling. Je kan hierbij geen vertaler gebruiken omdat het dus niet in het echte Arabische schrift is geschreven. Wat je wel kan doen is naar iemand gaan die echt Arabisch kan. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
ma3lich, chi nhar heb ik ondertussen vertaald, en betekend: "Mag ik op een dag..." De rest is nog in behandeling omdat het wat onduidelijk is.