Waar kan ik de voorpagina-foto van het AD van dinsdag 15 maart vinden?

Het is een foto van een vrouw die tussen het pijn ziet en waar de wanhoop vanaf straalt.

Toegevoegd na 35 seconden:
Op internet dan wel ;) In de krant zelf, dat snap ik.

Toegevoegd na 11 minuten:
Excuses: pijn = puin
Het is in Japan, na de aardbeving/tsunami.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

hier wel het archief van AD 15 maart. Moet je maar eens kijken of je de foto erbij ziet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oh...ik ga even opnieuw zoeken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.ad.nl/ad/nl/1/archief/integration/nmc/frameset/archive/archiveDay.dhtml?archiveDay=20110315 site AD dan archief dan op kalender 15 maart Dan krijg je deze link Dit is alles wat je van de uitgave 15 maart terug kunt vinden. Heb al veel artikelen aangeklikt maar niet echt een foto gezien die jij bedoelt. Maar kijk zelf maar eens. Anders kun je altijd het AD mailen met de vraag of ze het je toezenden.

Andere antwoorden (2)

Bij AD online? en anders inscannen (kan ik voor je doen ALS ik de krant nog heb)
13 jaar geleden
Volgens mij kun je zo'n foto gewoon bestellen bij de redactie van de krant. Ik heb dit vroeger wel eens gedaan.