als je een adidas vest hebt en er staat geen logo op de achterkant van adias is die dan nep?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ergens moet je de merknaam met een c in zo'n rondje terug zien. Al is het maar in rits-trekker.

In vakantielanden kun je vaak goedkoper de bijna echte merkkleding kopen. Maar zo ver onder de normale prijs, dan weet je al wel dat het nep isi. Kan ook heel mooi zijn hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder logo aan de achterkant is meestal voor mannen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal is hij gewoon echt, en zonder logo zijn ze voor jongens/mannen, de andere voor vrouwen/meisjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekijk het binnenkant van je vest..
dan moet je een logo kunnen zien.