Waf is een goed actueel maatschappelijk punt om een spreekbeurt over te houden?

Ik zit in 3 havo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

Draagmoederschap
Tuigdorpen
Plicht tot afstaan DNA
Adoptie door homoparen of alleenstaanden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergrijzing van de samenleving.
Moeten er kerncentrales blijven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel/niet toestaan prik bij zwangere vrouwen om te kijken of het kindje het syndroom van Down heeft.

Wel of niet politietraining in Kunduz Afghanistan.

wel/niet strenger immigratiebeleid

wel/niet gedoogbeleid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogen religieuze uitingen in het openbaar. Zoals hoofddoekjes, kruizen, boeddhisten, etc... En hoever mag een werkgever gaan (HEMA belgie) om commerciele belangen te beschermen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe men de huizenmarkt weer op de goede weg moet zien te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe moet het verder met de Wereldbevolking?
We zijn bijna met 7 miljard.
Wat kan de Aarde dragen? Hoe kan men verdere groei afremmen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhoging AOW leeftijd, korten op wwb uitkeringen, sociaal leenstelsel studiefinanciering, afschaffen hypotheekrente aftrek. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bezuinigingen HBO?

Verschraling van zorg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zaken als
jeugdzorg(wachtlijsten en marktwerking),
veiligheid(meer blauw op straat),
milieu(openbaar vervoer of meer wegen),
en economie(werkeloosheid, vergrijzing en de crisis)
doen het altijd goed en er is een hoop over te vinden, zowel praktisch als abstract/strategisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verplicht bijscholen leraren
Heeft het houden van Spreekbeurten nog zin in een digitaal, notebook, tablet tijdperk