Mannen met ontbloot bovenlijf op straat: moet dat kunnen?

Vandaag zag ik meerdere malen mannen met ontbloot bovenlijf op straat. De ene liep op een winkelcentrum (ging zelfs de supermarkt in), een ander stond op straat zijn groene bak te vullen met tuinafval; hij stond achter de bak, zodat het net leek of hij in zijn blootje stond.

Ik heb er persoonlijk geen moeite mee om half-naakte mannen op het strand of in het zwembad te zien, maar zo op straat vind ik het eerlijk gezegd niks. Vooral als die mannen ook nog eens een dikke pens hebben en "borstvorming".

Wat is jullie mening hierover?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wanneer ze geen onzedelijk gedrag vertonen is er geen probleem.

Leven en laten leven.Niet overal een punt van maken.Dat is mijn idee.

Hier gaat het om fatsoensnormen, persoonlijk vind ik dat iedereen wel weet wat achter kleding zit, maar men vind het niet smakelijk maar ongegeneerd. Het is afhankelijk van je omgeving waar je zit, want in vele toch wat armere landen is dit heel normaal. Sommige mensen vinden dat ze zelfs gestraft moeten worden, nou dan weet ik nog een heel moeilijke. Ik ben ziek en lig in bed achter mijn tuindeuren met glas. Zonder achterburen. Ik lig voor mijn ochtendritueel naakt in bed om gewassen te worden. Rijdt er een trekker voorbij met een lachende en wijzende boer. Ik voel mij beknot in mijn prive gedoe. Ik laat een muur bouwen een mooie 1.mtr 80 muur achter m`n huis. De boer kon mij niet meer zien liggen. Ik blij. De boer koopt een grotere trekker, en kan nu achterlangs mij toch weer zien, want z`n trekker is hoger. Nu denk ik hij doet maar, en heb hem gevraagd wat die daar nou van vond. Zijn antwoord: " ik benijd jou dat je elke keer wordt gewassen door een andere vrouw". Ik bedoel maar........... Ik heb nu gordijnen hoor!

Tuurlijk. Ieder mens heeft het recht zich te kleden (cq niet-kleden) als hij wil. Zolang er geen onzedelijkheden aan te pas komen moeten andere mensen dat recht van die man gewoon accepteren. Toegevoegd op 29-06-2009 09:57:36 mijn voorkeur geniet het niet maar om iets te verbieden moet je sterke argumenten hebben. "Ik vind het niet mooi" is mijns inziens geen sterk argument.

Ik vind het persoonlijk niet echt hygiënisch staan. Om het huis, ok, maar om daar nou de openbare weg mee om te gaan vind ik niet echt netjes. Maar het moet wel kunnen, vind dat ik daar niet iets over te zeggen heb. En soms.. ziet het er best goed uit :)