Wat is de motivatie/achtergrond van een "feeder"?

en als subvraag: zijn er ook vrouwelijke feeders?

voor wie het begrip niet kent: dat zijn mensen die hun partner volmesten tot gezondheidsrisico's aan toe.

Rieneke1
13 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik zal mijn partner niet vol mesten,,,dat gaat door de portemonnee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een film erover die heet "feed". Die is heel luguber!hele onsmakelijke film.

Het beste antwoord

Ja, er zijn ook vrouwelijke feeders, maar beduidend minder.
En waarom feeders het doen? Het is een parafilie, ze worden er seksueel opgewonden van om iemand te voeren, om iemand heel dik te maken, zo dik dat de ander volkomen afhankelijk van ze wordt. Hoe dat dan komt? Ergens in hun jeugd seks/liefde/aandacht leren associëren met eten/voeren?
Er schijnen zo'n 5000 sites/fora over dit onderwerp te zijn, dus echt weinig voorkomend lijkt het niet eens te zijn...

Engelstalig stuk met een link naar een docu: http://ubcpsych350.wordpress.com/2010/10/17/fat-girls-and-feeders/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat het een manier is van de ene partner om zich onmisbaar te maken voor de andere.
Misschien zijn er geen of minder vrouwelijke feeders omdat die toch vaak gemakkelijker een andere partner kunnen krijgen of er minder behoefte aan hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat dus om het verwerven van een machtspositie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb ik een keer een documentaire over gezien, en de enige reden die ik kan bedenken dat ze daarvoor kunnen hebben is een psychische ziekte. Want als je van iemand houdt dan wil je normaal gesproken dat die persoon gezond is en zich goed voelt. Maar deze mensen hebben blijkbaar zo'n behoefte om hun partner zo dik mogelijk te krijgen dat ze over grenzen heenstappen.
Amadea
13 jaar geleden
Ieder zijn fetisj. De ene houdt van slank, de andere van mollig. Sommigen schieten door en daarvoor kan het niet mollig genoeg zijn. De gevoedde krijgt ook een goed gevoel van het eten dus zijn ze allebei blij.
Gezondheidsrisico's worden genegeerd (daarom roken en drinken er nog steeds zo veel mensen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, tis gewoon een fetisj. T hoeft niet per se met afhankelijlheid te maken.
Some like it big...
Ziek. Gewoon ziek in hun hoofd wat dit betreft.
Geen weldenkend mens propt zijn partner vol tot op het randje van de dood. En ook de moddervette partner spoort niet om dit te laten gebeuren.

Ik ken twee uitzendingen en een artikel over een mannelijke feeder. Dat er ook vrouwelijke zijn, wist ik niet maar lees ik hier..
Walgelijk!