Nee. Als binnen 1 seconde letterlijk alles ophoudt, dus alle mensen en dieren dood gaan en de wereld verdampt ofzo, dan is dat niet erg. Er is dan namelijk niemand meer over die het erg vindt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, je hebt het toch niet door dus is het niet erg. De vraag is meer of er dingen zijn die wel doorgaan bijvoorbeeld het leven van andere mensen. Dan is het erg voor die mensen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt er vanaf, wat het 'alles' is dat eindigd. Als je bedoeld onze aarde, dan hangt het er vanaf of je geloofd in leven na de dood. Als je denkt dat er prettig leven na de dood is is het niet zo erg, dan ben je daar. Als dat ook eindigd of je geloofd daar niet in, tsja. Aan de ene kant is het dan erg omdat iedereen nog wel dingen heeft die hij zou willen doen, aan de andere kant heb je er toch geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt er van af of je een leuk leven hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, want 1 seconden nadenken en je bent toch dood. Daarna kunnen we toch niet meer denken. Laten we althans hopen dat er koffie na de dood is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als er een god bestaat is het lullig voor hem, heeft ie 6 dagen voor niks zitten zwoegen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tis nu niet meer onverwachts natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, die ene seconde kan dan lang duren!
In de terugblik op je leven -je zult er niet aan ontkomen- mag je alles nog een keertje meemaken maar dan mede vanuit het perspectief/gevoel van de ander.
Had je meer tijd gehad om 'bij leven' het een en ander af te ronden dan is die laatste seconde weer een stukje makkelijker.