Oei oei oei, zo veel keuze.
Obama. Ik denk dat er ontzettend veel vragen zijn die niemand in de huidige media durft te vragen, dat zou ik wel willen doen.
Mugabe, Kim Jong Il, Ahmadi Nejad en dergerlijke leiders omdat ik oprecht geïnteresseerd ben in hun beweegredenen en kijk op de wereld.
Mandela, Anan, Aung San Suu Kyi en vele anderen omdat ik ze een inspiratie vind, en veel zou willen leren van ze.
En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Adriaan van Dis, maar het risico is wel groot dat je je zo op je gemak voelt dat je dingen zegt waar je later spijt van krijgt, dan toch maar Hanneke Groenteman (zelfs nu ze nog maar een fractie van vroeger is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Claudia de Breij, of Gerard Ekdom of Michiel Veenstra, of Wouter Hamel, of Kim Hoorweg.. Of Oprah, dat zou cool zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nicolette van Dam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kim Jong-il. Ik ben echt heel benieuwd wat zijn drijfveren zijn.
14 jaar geleden
Larry King
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Joran van der Sloot. Ik zou hem zover willen krijgen dat hij zich compleet vastpraat en nog meer vertelt als destijds tijdens het bekende programma van Peter R. de Vries.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Haha, die zegt nooit meer wat.
Misschien met water boarding, maar dat mag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tong is scherper dan het zwaard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die minduimpjes doem me niks, het is gewoon mijn voorkeur en als iemand dat niet bevalt dan rot ie maar op.
Als ik de vraag lees, lees ik dat er niet gevraagd wordt wie je zou willen interviewen, maar DOOR wie jij geinterviewd wil worden. Weet niet of dat aan mij of de vraagsteller ligt.

Maar; als ik iemand mocht interviewen, doe dan maar Tom Wanyandie, gewoon omdat ik het uit eerste hand wil horen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou erg graag de band 'Lordi' willen interviewen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van Matthijs van Nieuwkerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kinderen maar dan 30 jaar in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand mij zou moeten interviewen, dan graag door Wim Brands. Hij is boekenschrijver en presentator bij de VPRO. Hij presenteert daar een boekenprogramma. Het is niet zo, dat ik zo'n groot boekenlezer ben, maar ik vind hem een heel goed interviewer. Hij luistert aandachtig naar zijn gast(en) en hij laat ze uitpraten. +10 voor hem!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Derk Ogilvie, hoef ik misschien geen vragen meer te stellen..weet ie ze zo al..
;-)