Hoe kan ik het beste een BBL plaats vinden in omgeving Limburg (opleiding SPW) ?

Ik wil graag een diploma van SPW, maar ik MOET werken... Voor school heb ik geen geld...
Nu kan ik wel BBL doen (1 dag school en 4dagen werken), maar ik moet wel zelf een plaats vinden waar ik kan werken...

Ik ben echt overal op internet aan het kijken en rond aan het vragen aan mensen waar ik eventueel zou kunnen werken, maar het is echt heel moeilijk!
Vaak willen ze alleen personeel op HBO niveau, of ze willen gewoon geen nieuw personeel door de crisis...
Ik heb al veel bedrijven ge mailt, maar zonder succes...

Wat kan ik doen?
Is het raar als ik gewoon een zorg instelling binnen loop en mezelf voorstel en zeg dat ik opzoek ben naar werk?
Via de e-mail wijzen ze me steeds af, nu wil ik persoonlijk langs gaan zodat ze meteen een beeld van me hebben en me misschien minder snel afwijzen... Of is dat raar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zorgnet limburg :)