Mag ik op vakantie als ik nog een verhoor moet doen op het politiebureau?

het zit namelijk zo ,ik heb een ticket geboekt 1week voordat ik vlieg krijg ik een uitnodiging om als verdachte een verklaring te komen afleggen, ik ben niet van plan te gaan maar wil wel een nieuwe afspraak maken als ik daar bent, kan ik gewoon het land uit zonder probleem(het gaat om een eenvoudige mishandeling)

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan zou ik zo gauw mogelijk laten weten dat je die dag op vakantie bent, maar dat je een andere afspraak wilt maken. Scoor je beter dan wanneer je niet op komt dagen Toegevoegd na 1 minuut: Bovendien is het redelijk genant om uit de rij gehaald te worden op Schiphol

Als je bent uitgenodigd om te verschijnen en er staat in de brief dat je niet aangehouden zal worden is de kans klein dat je uit de rij zal worden gehaald op Schiphol. Echter zoals ook door anderen vermeld staat het beter als je een nwe afspraak maakt. Dit kan ook in je voordeel werken vwb je eventuele betrouwbaarheid zowel als dader/benadeelde/getuige.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100