Hoe komen aan terrorisme gelinkte mensen aan boord van een vliegtuig ?

Ik las gisteren dat er aan boord van het verongelukte vliegtuig twee verdachte mensen aan boord waren. Als deze mensen al op een of andere zwarte lijst staan hoe komen ze dan aan boord ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het zijn mensen en mensen mogen toch een ticket kopen en reizen met het vliegtuig... Staat er bij iedere terrorist een bord op het voorhoofd waarop staat dat het een terrorist is?...

Als een politie-agent mij achterna zit omdat ik net een tikje te hard reed met mijn Ferrrari, ben ik dan een asociale patser en een verwerpelijke snelheidsduivel?
Hoe zit het dan met die twee rechters die dronken achter het stuur zaten en derhalve moesten aftreden vorig jaar in Nederland?

Wie linkt mensen aan terroristen?

En als Karst Tates een terrorist was, waarom hadden ze hem dan niet eerder gestopt, of in ieder geval voor hij zijn terroristische daad kon neerzetten?

Het is veel en veel complexer dan wat je hier als mogrlijke oplossing laat zien...

Voor justitie en aanverwante organisaties ben jij, ja jij ook in principe gelinkt aan terrorisme, zolang blijkt dat je dat niet bent ga je vrijuit... En je moet alle privégegevens bij voorbaat laten zien om te bewijzen dat je geen terrorist bent, maar onderwijl ben jij verdacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit komt, omdat er meerdere mensen met dezelfde naam zijn en hiernaast komt het, omdat de controle niet in ieder land even streng is als in dat van de VS. Dit zou namelijk inhouden dat als er ene Jan Janssen op staat dat er tientallen mensen überhaupt het vliegtuig niet in komen...

Hier komt bij dat de bewuste personen niet in het vliegtuig hebben gezeten. En dat het alleen personen met een zelfde naam zijn geweest. Dit is namelijk inmiddels ontkracht dat de van terrorisme verdachten gewoon niet in het vliegtuig hebben gezeten. De bewuste journalist was gisteren avond op TV bij 'Knevel en van de Brink'...