bestaat er een weekend/zaterdag krant waarin een samenvatting van actualiteiten wordt gegeven van die afgelopen week?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als krant ken ik het niet. Bij ons wordt er bij de regionale tv omroep een weekoverzicht uitgezonden. Of dat nu op zaterdag of zondag is, weet ik niet, soms kom ik het toevallig tegen, vandaar dat ik weet dat het bestaat.
Misschien kun je bij je eigen lokale tv omroep eens informeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die is er wel, maar is specifiek bedoeld voor jongeren tussen 12-18 jaar:
http://www.sevendays.nl/home