Wat bedoeld met dialectische didactiek?

Wie kan mij hier een voorbeeld of een definitie van geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dialectisch: werken met een these en een anti-these.
Dus een stelling en het tegenovergestelde. Didactiek is leermethodiek. Dus leren via ........
Ik zeg dit even uit mijn hoofd. Er is vast nog wel wat op te googlen.

Dan vind ik: ERvarend leren, langs de weg van de Orientatie, de Voorbereiding, de Uitvoering en de Reflectie(OVUR).

Dit is een aarzelend begin van een antwoord. Graag aanvulling door andere GV ers