Waar kun je gratis een omroepje plaatsen dat je zoekende bent naar een huis huisje?

Toegevoegd na 1 minuut:
En op welke website staan alle huur woning/bemiddelingsbureaus websites vermeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.woninghuren.com/index.php?plaatsnaamID=63&prijst=0_99999&zoeken=trefwoord&submit=Zoeken

Antwoorden (2)

Marktplaats?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook op woningruil.nl inschrijven dat is gratis en dan hopen dat iemand die "jou" huis heeft jou huisje graag wilt

Toegevoegd na 59 seconden:
DAar kun je prezies invullen wat jij wilt en wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog geen huisje, zoek een huur huisje tussen 300 en 400 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okeej uhmzz.. kamernet.nl maar daar ben ik niet zo gecharmeerd van heb daar nooit wa gevonden. en op marktplaats saan vaak zomerhuisjes soms hele leuke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou je wel alvast inschrijven want dan heb je dat alvast achter de hand voor een paar jaar