Enkele maanden geleden een documentaire gezien over de houdbaarheidsdatum waanzin.

Het betrof hier een documentaire van Franse makelij waarin o.a. te zien was hoe studenten leven van weggegooide producten en dat producten in de Franse supermarkten producten met nog 6 dagen te gaan (voor de houdbaarheidsdatum) als uit de schappen halen en vernietigen. Ik ben opzoek naar die uitzending.

Toegevoegd na 18 minuten:
HEt schoot mij in één keer te binnen. Hij staat op de website van etenisomopteeten.nl De docu heet: taste the waste

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intresant ben ik ook wel benieuwd naar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ annswers als je "taste the waste" bedoeld vond ik het diep treurig......... Bijna ongelofelijk.

Het beste antwoord

Misschien heb je hier iets aan.
http://www.leefbewust.com/themas/voedsel.html