Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Volgens de bibliotheek heb ik nog twee exemplaren in mijn bezit, maar ik heb ze al ingeleverd. Wat nu?

Ik heb een aantal dvd's en een boek in de "brievenbus" van de bibliotheek gedaan waar je alles kunt inleveren als het gesloten is. ik heb online gecheckt of alles bij hun binnen is. Nu blijkt dat een dvd en boek niet is aangekomen, en dat klopt echt niet. De rest is wel binnen. Ik heb vervolgens gebeld, zij hebben gecheckt, helaas zij konden niet het boek en de dvd vinden, dus de volgende stap zal zijn dat ik voor de vermiste spullen kan betalen. Ik vind het zo onrechtvaardig, maar ik heb natuurlijk geen bewijs! Iemand tips? Ik weet 100% zeker dat ik het ingeleverd, ik ben hier altijd heel secuur in en mijn huis is gewoon opgeruimd!!!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kennelijk toch een risico om het in de brievenbus te stoppen. Ik raad je aan om nooit iets zonder bewijs in te brengen/achter te laten....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja dat doe ik ook vanaf nu. Ik heb het echt ingeleverd, mijn kinderen waren erbij en weten het ook nog! maar ik heb geen poot om op te staan, ik voel me gewoon bestolen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

is mij ook wel eens gebeurd.
ga naar de bieb, zeg het, dan gaan ze kijken welk boek niet aanwezig is en waar i zou moeten staan, staat i er, en is het het goeie exemplaar, dan hoef je niets te betalen en is alles opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zult in eerste instantie inderdaad moeten betalen. Maar vraag tijd. Dus dat ze na enkele weken opnieuw gaan kijken of de spullen aanwezig zijn in de bieb. Dan kun je je geld terug krijgen. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga er persoonlijk heen, en zeg dat je ze echt níet hebt, en dat ze hun systeem op orde moeten krijgen. Het is mij ook al overkomen, ik zocht me tepletter en toch bleek later dat ze boven water kwamen: bij hun zelf dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing