Bij Instellingen wordt gevraag de postcode en daarachter staat "wordt niet getoond"... Met welk doel wordt het dan gevraagd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
altijd onzin invullen bij dat soort vragen, gaat ze nix an.

Het beste antwoord

De postcode wordt alvast gevraagd omdat we in de toekomst wellicht willen gaan experimenteren met regio- of buurtgebonden vragen.

Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan vragen als: "Op welke dag mag ik het grof-vuil buiten zetten?", of "Is de bakker op de hoek ook op zondag open?". Voor veel mensen zijn dit geen relevante vragen om standaard te zien, behalve voor de andere leden uit de buurt van de vragensteller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat weet je best.
Dat wil Ilse best graag weten, alle kennis van je doelgroep is meegenomen.
14 jaar geleden
Snailspam op maat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor intern gebruik denk ik. Kunnen ze ongeveer zien uit welke regio we komen. Statistieken dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Gratis" websites (zoals deze) en "gratis" diensten hebben toch altijd wat van je nodig. Hoevaak gebeurt het niet dat je in een folder of advertentie leest dat je kans maakt op een prijs? Moet je wel even naar een website toe en eerst wat gegevens invullen, voordat je 'kans' maakt op die 'prijs'.
Ze zijn vooral gek op e-mailadressen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze willen steeds meer van je weten.
Vul maar een onzin-code in ... Lijkt heel GV uit Rodeschool te komen ;-)