Hoe lang blijft Autotaalglas nog de klok bij RTL mogelijk maken ?

Vreselijke reclame, en nu al voor de derde maand op rij 'hoofdsponsor' van het RTL nieuws

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ha, die Marcel71;

Nog een hele poos mag ik hopen; ik zou me zonder klok geen raad weten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord op deze vraag lijkt me niet zo relevant voor deze website, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze dit blijven doen zo lang het geld oplevert. Ze doen het vast niet omdat ze de klok zo mooi vinden.

Ze hebben wel eens onderzocht wat de effecten van reclame zijn en het zo veel mogelijk noemen en in beeld brengen van een merk is wel irritant, maar veel effectiever dan een heel leuk spotje van een verzekerde die gelukkig een verzekering heeft afgesloten. Iedereen weet dat ze naar Apeldoorn moeten bellen, maar naar wie?

Op moment dat je een ster in je vooruit hebt is het voldoende als de juiste naam meteen binnenschiet en je dán niet naar Apeldoorn belt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang als dat het contract loopt en dan komt er weer een andere irritante reclame...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alleen het Nieuws maar ook het Weer wordt 'mede mogelijk gemaakt' door.... ja, door wie, dat weet ik nu ff niet meer.
Ik wou dat ík Het Weer kon maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang er mensen zijn die erheen rennen met een sterretje in de voorruit houden ze kennelijk een enorm reclamebudget. Boycotten die tent, want het tenenkrommend slecht geacteerde spotje komt echt m'n strot uit.