Bestaat er een site waarop je kunt zoeken of er mensen zijn die net zoals jij in het leven staan?

Mijn partner en ik vragen ons wel eens af of er b.v. stellen zijn die hun leven op dezelfde manier inrichten als wij of dezelfde ideeën over bepaalde zaken hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ben bang van niet. Maar het zou wel leuk zijn als je een lijst van 6 miljard medemensen zou kunnen filteren op allerlei aspecten en dan, na 200 zoekcriteria te hebben doorgeworsteld, uit te komen op een shortlist van 76 personen wereldwijd die exact aan jou verwachting voldoen. Google, kom er maar in.

Ongetwijfeld bestaat die site, maar om antwoord te geven zullen we toch echt moeten weten in welke richting we moeten denken. Ik ken in ieder geval geen site die een linkenverzameling is van alle sites die gaan over de inrichting van het leven van stellen en alle manieren waarop stellen denken over alle soorten zaken...

Je kunt proberen te zoeken op Google. Type kernwoorden in die bij jouw manier van leven horen en wie weet....

ligt eraan hoe jullie in het leven staan..als je wat duidelijker bent vind ik misschien wel een site voor je…

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100