Ik zag vandaag onderstaande sticker, er stond verder geen tekst bij.

Wie weet waar dit voor staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar zag je dit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen (ruige) porno zoekt, beter niet op klikken:)
Cryofiel
13 jaar geleden
Volgens tineye vier keer op zazzle.com en één keer op cafepress.com . Ga naar http://www.tineye.com/ en type in het URL-veld het URL van bovenstaand plaatje in:
http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fyt50wfppk_3.jpg
Cryofiel
13 jaar geleden
Zo te zien is het plaatje dat in de vraag staat, direct van de site van Zazzle gekopieerd.

Het beste antwoord

Dit is een zogenaamde "triskele". Het symbool wordt inderdaad ondermeer gebruikt als herkenningsteken door mensen die aan BDSM doen. Het kan echter ook voor iets heel anders staan. Het symbool is al eeuwen oud en staat bijvoorbeeld voor christenen voor de drie-eenheid (Vader, Zoon en Heilige Geest). Maar ook in de Griekse oudheid werd het als symbool gebruikt. Waar de sticker die je zag voor staat, hangt mede af waar en door wie hij geplakt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit symbool wordt vaak op internet gebruikt om BDSM aan te duiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt helemaal, ik wil je wel een punt geven, maar dat kan nog niet :( maar je hebt wel gelijk!
Ik ken het als een Triskelion, dat tientallen betekenissen kan hebben, van Wicca en Keltisch, tot BDSM en nationaal socialisme.