Wie/wat staakt er bij de posterijen?

Ik wil een brief versturen naar het buitenland.

Gaat deze brief er langer over doen vanwege de staking bij TNT Post?

Cryofiel
13 jaar geleden
Rudolf
13 jaar geleden
Staking of geen staking. De bezorging door TNT-Post is niet meer wat het ooit geweest is. Verminderde leveringsbetrouwbaarheid, toename van het aantal foutieve bezorgingen, transportschade van paketten en een bureaucratisch beleid zullen in de toekomst het voortbestaan van TNT in gevaar brengen.

Antwoorden (3)

Alles loopt vertraging op muv spoedeisende stukken.
(rouwkaarten, trombosedienst etc)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga daar maar wel van uit... en afhankelijk van waar je het naar toe wil sturen kan het weer (als het zoals afgelopen week wordt) er ook nog voor zorgen dat het langer duurt ivm vervoer vd post
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen de postbodes staken. Mensen bij de sorteercentra werken wel door. Dus het is goed mogelijk dat een brief naar het buiteland geen vertraging heeft.