Als je een heel sterk vermoeden hebt kan je kijken of de ambassade iets voor je kan betekenen of het ministerie van buitenlandse zaken.
Probleem is dat de aangehoudene in principe zelf bijstand moet aanvragen en dat als dit niet gebeurt Buza al niets voor je kan betekenen.
Klik vooral even op de link, daar staat een hoop info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste moet je bij de familie vragen of zij iets weten

Verder zou je het kunnen proberen bij de politie. Grote kans dat ze niets zeggen aangezien dit met privacy te maken heeft. Soms kan je echter wel iets afleiden uit een antwoord van de politie.
Als je niets weet en je kan hem niet vinden dan zou je hem als vermist kunnen opgeven, soms geven ze dan aan 'voor ons is hij niet vermist'

Als het om het buitenland gaat dan kun je vragen of BUZA navraag doet in het desbetreffende land.
Als de persoon die je zoekt niet wil dat jij iets weet dan kom je echter ook niets te weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tis te gek eigenlijk, gaat om de vriend van mijn beste vriendin. Opeens is die verdwenen, omdat hun "multiculturele" relatie een geheim is, weet ze zelfs niet waar of wie zijn familie is... Dus langs die kant kunnen we ook al geen stap verder. Ondertussen wordt zij zo ongeveer gek uiteraard... ze hadden geen ruzie of niks, gewoon ineens geen verdwenen. Langs de politie gaan durft ze niet omdat hij geen onbekende is bij het gerecht en ze dan misschien om één of andere reden argwaan gaan hebben. Beetje moeilijke situatie toch vind ik...