In principe niet ; de metaalprijzen zijn internationaal en fluctueren met de dag.
Maar in mijn ervaring mochten we in Nederland blij zijn als we ons oud ijzer gratis bij de ijzerboer mochten parkeren, en krijgen we hier in Duitsland stees geld toe. Als je niet al te ver over de grens woont, loont het dus zeker een ritje. Niet met twe oude aluminium buizen natuurlijk, maar een flinke stalen kast levert toch de nodige eurootjes op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn nu ook gek op accu,s hier,maar in Duitsland kon je al eerder geld beuren voor oude accu,s.
Terwijl ze er hier nog geen cent voor gaven.
+1