Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben mijn papieren voor de belastingaangifte 2008 kwijt hoe kom ik nu aan de juiste gegevens?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ja ik heb al aangifte van dat jaar gedaan maar dat was op basis van foutieve gegevens (die van 2009) en heb gaat me dus nu om de cijfers van 2008

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over welke papieren heb je het graag wat duidelijker uitleg
ronron1212
13 jaar geleden
Heb je al aangifte gedaan over 2008 of niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt een Ib60 formulier aanvragen bij de belastingdienst. Deze ontvang je dan binnen een paar dagen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit kan telefonisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opvragen bij de Belastingdienst. Even een briefje schrijven en je krijgt de gegevens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp hieruit: je bent niet het aangifteformulierkwijt, maar je gegevens. Dan moet je dus je overzichten van je financiële gegevens opvragen: download je bankafschriften, vraag aan je werkgever een kopie van je jaaropgave (moet je vaak iets voor betalen) kijk in je aangifte van het jaar ervoor welke spaarrekeningen je allemaal had en bel eventueel de bank voor kopieën, en als je een koophuis hebt/had, bij de gemeente kun je je WOZ waarde opvragen, meestal ook digitaal.

Loop het hele formulier eens door kijk wat je nog mist en vraag dat op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding