Belangrijkste dingen om te weten voor CBR(AM)???

Ik heb een vraag, morgen moet ik mijn CBR theorie examen doen voor mijn brommer. Ik ben al een keer gezakt door erge nervositeit. Kan iemand mij vertellen wat de belangrijkste punten zijn om te kunnen slagen? Ik heb al heel goed geleerd maar ik weet niet wat ik nog meer moet doen om te slagen, help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heb zelfvertrouwen! Je zegt zelf: je hebt heel goed geleerd. Als je dat zeker weet dan moet je tegen jezelf (kunnen) zeggen: "Ik KAN het!". En je kunt het ook, zeker weten want velen zijn je al voorgegaan! Zet je lievelingsmuziek op en ga lekker in je bed liggen en probeer gewoon te slapen, morgen ga je rustig je examen maken en meer kan je niet doen! Succes joh! (ik moet ook bijna maar dan voor mijn rijbewijs A theorie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem morgen een paar druppels valeriaan in dat helpt je tegen de nervositeit..
je hebt goed geleerd , je moet zelf verìtrouwen hebben..
je gaat en neem in je hoofd voor alsof je thuis zit, en kijk niet om je heen, maar geloof in jezelf..
heel veel succes morgen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je eerste ingeving is vaak de juiste. verander dus niet je antwoord als je daarna twijfelt