Wat is het verschil tussen PVV en VVD?

Als PVV en VVD samenwerken en alleen het AOW breekpunt door Wilders word ingeleverd op voorwaarde dat ze mee mogen regeren waar liggen dan de wezenlijke verschillen?

Wat maakt het verschil dan want zoveel verschil is er toch niet bij beide partijen, omdat beide partijen hun mening op diverse gebieden simpelweg wat anders formuleren.

Weet jij het antwoord?

/2500

De PVV is openlijk tegen onze grondwet, in ieder geval tegen artikel 1, zoals die op het binnenhof te lezen is. De VVD is niet openlijk tegen de grondwet, althans ze zeggen het niet. De VVD wil bezuinigen ten koste van de kleine man. De PVV wil bezuinigen ten koste van Nederlanders van buitenlandse afkomst en van inwoners van buitenlandse afkomst. Beide willen ze de rijken rijker laten worden. Overigens vraag ik mij af of het toegestaan is om mensen die zo duidelijk de (grond)wet overtreden, te laten regeren. Het zal wel, de heren zullen zich wel ingedekt hebben. Ik persoonlijk vind PVV en VVD samen een organisatie waarvan ik mij afvraag of ik hem crimineel mag noemen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100