Kan iemand mij helpen met gratis reclame maken over de PC?

De mogelijkheden facebook, hyves en twitter heb ik al eens gebruikt, net als MSN-invites: verder nog methoden?

Toegevoegd na 4 minuten:
Stuur mij een pb als je zelf reclame voor mij kunt maken dmv msn-invites, dan zal ik ook reclame voor jou eventuele website/youtube kanaal maken! <-- OPTIONEEL

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die toevoeging is erg link - grotere kans dat iemand nu je vraag zal melden als ongepast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar het is toch optioneel? of mag het dan nog niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben er terughoudend met het ongevraagd benaderen van mensen. Het moet vooral niet op spam lijken

Antwoorden (2)

Computer-totaal abonnees hebben voor '50 euro' aan Google-ads gekregen. Misschien iemand in de buurt met zo'n abonnement?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker:Orcam3 lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil reclame voor mijn online spel maken, niet voor mijzelf :)
Wat is jouw reclame? Als je een eigen product aanbiedt dan kun je ook via LinkedIn.com kijken om in een netwerk terecht te komen. Probeer wel in te schatten of hetgeen waarvoor je reclame maakt, ook passend is voor dit medium