Rusland is zo immens groot: heeft het westen (St. Petersburg) enige binding met het verre oosten (Wladiwostok)?

Zou bijvoorbeeld het songfestival 'leven' in Wladiwostok?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Europa is nog veel groter en daar leeft het songfestival (vooral in de Balkanlanden) toch ook? Ik zou niet inzien waarom het in Wladiwostok dan niet zou leven.

By the weg, ik heb vrienden in Australie die geen jaar overslaan voor wat betreft het songfestival... Dus zelfs daar leeft het (Eigenlijk vinden de Ossies het elk jaar weer leuker (aparter) worden. Hier moet bij vermeld worden dat er wel de nodige kratten bier doorgaan.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De binding is het verleden en de taal... Meer niet...
Ja hoor ook in Wladivostok leeft het songfestival, minstens tot de uitzending voorbij is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, de Vladiswostokezen hebben geen enkele belangstelling voor het Eurovisie Songfestival. Slechts 2,8% van de bevolking van 13 jaar en ouder heeft gekeken. Dat is een teruggang van 24% ten opzichte van de voorgaande jaren. Factor daarbij is ook het tijdsverschil van zeven uur met Moskou.