Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er zo verschrikkelijk aan Katy Perry's duet met Elmo dat het niet in de VS versie van sesamstraat mag worden uitgezonden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
830

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Katy deed samen met Elmo een Sesamstraat-versie van het nummer Hot N Cold, meldt TMZ. Na drie dagen heeft het optreden al meer dan een miljoen views op Youtube.

Toch zal het niet op televisie verschijnen omdat de producers van de show meerdere klachten binnen hebben gekregen van boze ouders.

Zo vonden velen de outfit van Katy veel te ongepast voor kleuters: "Je kan gewoon haar borsten zien" en "mijn zoon heeft zin in melk nu", laten een paar 'gedupeerden' boos weten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb net 5 minuten geleden het filmpje bekeken en ik vond het onk wel meevallen hoor. Ik vraag me af of de doelgroep van Sesamstraat op Katy's borsten zit te letten.
Maar dat is de preutse moraal en het dubbele van Amerika. Bloot is gewoon not done, geweld daarentegen is amper een probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te bloot, Amerika is nou eenmaal een extreem preuts land.
Heb net zelf ook gekeken en ik vond Katy er juist er lief uitzien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn behoorlijk doorgeslagen; bij zog. funny video's wordt het geslachtsdeel(tje) van een baby zelfs bedekt of onduidelijk gemaakt.
ze heeft een "sexy" jurkje aan. Maar dat valt wel mee, hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Amerikanen laten zich geleidelijk aan overnemen door de denkbeelden van de moslimextremisten, uit angst. Daarom gaan ze steeds verder in het aan banden leggen van alles wat bloot is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry hoor, maar dit slaat echt he-le-maal nergens op '-'
Je kunt de tekst nogal sexy opvatten en dat is niet echt gepast met Elmo, het schattige onschuldige fluffy ding uit Sesamstraat. Ik denk dat Katy Perry het alleen maar grappig vindt dat het verboden wordt. Meer publiciteit!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Oordeel zelf!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding