Tientallen kratten met lege flesjes worden klaargezet om af te voeren naast je tafeltje in een café. Dit gaat met veel herrie, terecht om te klagen?

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga gewoon naar huis,heb je er geen last van....jeetje het is een CAFE.

Het beste antwoord

Ja, hier mag je gerust wat van zeggen.

De horeca is duur genoeg tegenwoordig. Je mag dus behalve je drankje wel iets verwachten van een cafe. Anders kun je net zo goed thuis je drankje drinken. Een goede cafebaas doet wat met je opmerking. Zo niet, dan weet je meteen, dat dit cafe niet echt gastvrij is.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja vind van wel, immers is het hun beroep om het jou naar je zin te laten hebben zeg maar en daar hoort ook bij dat je gewoon niet te veel herrie maakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een 5 sterren restaurant wel,

maar een gewoon cafeetje denk ik niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in elk geval vragen of ze het iets rustiger aan kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor niet terecht om te klagen. Herrie is heel normaal in een café.. Eigenaar kan niet zeggen tegen klanten hey praat jullie is wat zachter.. Hij kan eventueel de muziek wat zachter zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij er last van hebt is het altijd terecht om te klagen. Of je klacht gehonereerd wordt is een tweede. Maar als jij ergens last van hebt, heb je altijd het recht om te klagen en dat zou ik ook gewoon doen. Maar wees wel gewoon beleeft en ga niet zeggen ''Rot nou eens op met dat ge*** ik kan jullie wel *** als jullie zo door gaan'' maar vraag zo formeel mogelijk of zij eens wat rustiger aan willen doen. Dit geeft het meeste kans op een gunstig resultaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar gehakt wordt vallen spaanders. En waar gewerkt wordt hoor je lawaai. Is soms lastig. Leven en laten leven.