Zijn er ook betrouwbare datingsites, die niet vlak na registratie een betaald abo vragen om er iets mee aan te kunnen vangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

ja hoor, die zijn er, kijk maar eens op onderstaande site.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan Knuz heb ik veel gehad. Heb er een half jaar geleden mijn vriendin leren kennen, volgende maand gaan we samenwonen en in 2011 trouwen.
Ja en nee.

Het probleem bij een vrijblijvende, gratis site is dat er zeer veel mensen 'voor de lol' op zitten. Op het moment dat er betaald moet worden, haken die af en hou jemensen over die een stuk serieuzer aan het zoeken zijn. Hierdoor wardt de site automatisch betrouwbaarder.

Dus als jij echt een partner wilt vinden, is het wellicht het lidmaatschapgeld gewoon wel waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken dating2000.nl
Er zijn niet zoveel leden als relatieplanet of lexa maar het is wel gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor knuz.nl is helemaal voor niets
leuke site met veel mensen wel veel meer mannen dan vrouwen maar als man met leuk profiel kom je geen aandacht te kort
veel plezier