Het je het als vrouw beter in een amerikaanse gevangenis?

Toegevoegd na 1 minuut:
beter dan mannen dus

Toegevoegd na 10 minuten:
aanpas: heeft een vrouw het in de amerikaanse gevangenis het relatief beter dan de man?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De mannen moeten zich bij een bende aansluiten . om een beetje beschermd te worden .
En de vrouwen laten zich meestal onder de hoede nemen door een andere vrouw zo genaamd een moedervrouw .
Maar er wordt ook onder de vrouwen veel gevochten zoals bij de mannen .
Maar over het algemeen vallen er onder de vrouwen minder doden dan bij de mannen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De vraag is wel onduidelijk. Maar vrouwen en mannen zitten in de amerikaanse gevangenissen niet beter dan in nederland. Hier is het relatief goed verblijven
13 jaar geleden
heb persoonlijk natuurlijk geen ervaring, maar ik denk niet dat in amerika je er in een vrouwengevangenis beter af ben, vrouwen kunnen zelfs nog erger zijn dan mannen.

het soort risico zal wel iets anders kunnen liggen, hoewel die vrouwen ook niet te beroerd zijn er op los te melden zijn ze over het algemeen wat achterbakser in hun "gevechten".

Dus beter af dat denk ik niet, wel anders.
13 jaar geleden
als een rat in de val
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wordt in ieder geval niet in je kont genomen,dus wat dat betreft zeg ik ja.