Help, ik weet de code van mijn koffer niet meer. Hoe kun je de koffer resetten? Betreft een koffer v.h. merk Roncato.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24.2K

Antwoorden (2)

is het een draaislot? Als dit zo is en het is 3 cijferig dan kan je in zon 2 uurtjes alle mogelijke combinaties bij langs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is zit er ergens een heel klein gaatje, waar je met een pinnetje in moet drukken. Bij de samsonite in ieder geval wel.

Anders zou je de servicelijn van het merk kunnen bellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik lees trouwens deze truc op een forum:

Neem een dun iets (papiertje) en steek het tussen de eerst en 2de cijfer in.
Dan ga je het eerste cijfer draaien en dan na een tijdje voel je iets (een bobbetje ofzo)
Beweeg dat cijfer dan niet meer.
Dat doe je hetzelfde met de 2de en de 3de.
Dan heb je een willekeurige code maar nog niet de juiste.

Dan moet je alle 3 de cijfers tegelijk draaien en dan kom je er vanzelf.