Hoe kun je geld overmaken aan de slachtoffers van de overstromingen in Pakistan en de aardverschuivingen in China?

Ze zeggen dat postbus 555 niet opengesteld wordt. Hoe kun je toch financieel iets bijdragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via het rode kruis.postbus nr weet ik niet meer.sorry

Het beste antwoord

Naar het Rode Kruis geld overmaken. Postbus 28120.

Op www.rodekruis.nl kan je alle informatie vinden.

Toegevoegd na 7 minuten:
Dat postbusnummer is helemaal fout, dat is voor brieven, stuur daar dus niks naar!

Het Rode Kruis heeft giro 6868 geopend voor de slachtoffers van de overstromingen in Pakistan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Artsen zonder grenzen

Volgens mij is dit de enige organisatie die echte noodhulp geeft, dus meteen helpen zonder eerst op geld te gaan wachten.
Door bijvoorbeeld snel schoon drinkwater te regelen, voorkom je ziektes.

Ook is het een van de organisaties waar niet al te veel aan de strijkstok blijft hangen.

Voor meer info, zie hun website.

Vergeet verder niet de het grootste gedeelte van het beloofde geld voor de aardbeving in Haiti nog steeds niet is aangekomen (volgens mij hadden ze het erover dat minder dan 10% is aangekomen tot nu toe)
Artsen zonder grenzen zat er bijna meteen en zit er nogsteeds..

Toegevoegd na 7 minuten:
het Rode Kruis geeft ook noodhulp,
ik persoonlijk heb het idee dat er bij Artsenzondergrenzen een groter gedeelte van je geld ook echt voor hulp gebuikt wordt en niet voor allerlei lobbies e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Giro 555 is toch geopend!!