Als je bedoeld, de beste zijn in je omgeving, dan kan je
dat. Hoe ??
Denk goed na wat je leuk vindt , of waar je goed in wil zijn.
Maak een plan voor jezelf , en geef jezelf een redelijke
kans van slagen, als die kans er niet is, begin dan weer met punt een, denk goed na wat je wil.
Allleen als je zelf volledig achter je plan staat, voer het
dan uit, en laat je hierbij door niemand van de wijs brengen,en je zal zien dat het je lukt, je zal de beste in
je omgeving zijn.
Heel veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Dat kan je wel. Als je je best maar doet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien probeer je te hard om in heel veel dingen heel goed te zijn. hierdoor verwaterd de focus en ben je nooit beter dan de persoon die slechts een ding het gefocussed doet.

Bekijk wat je graag doet, en doe dat. Als je echt graag ergens het beste in wilt zijn, zal je er veel tijd in moeten steken. En besef: Er kan er maar een de beste zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kijk je alleen naar de "normale"dingen (tekenen, verhalen schrijven, voetbal, hockey, enz, enz.) misschien ben je wel in iets heel aparts de beste. (op de kop staan, goede antwoorden bedenken op gv, jongleren)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mogelijk omdat je niet zomaar ergens de beste in bent, daar moet je wel wat voor doen!
als je iets uitzoekt waar je warm voor loopt, en je gaat je daar helemaal in verdiepen, en veel mee oefenen, dan maak je op een gegeven moment een goede kans.
succes!
13 jaar geleden
omdat je misschien je nergens voor interresseert.omdat je niet wil?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zijn je eisen te hoog,
kijk naar dingen die je goed kan. en ontwikkel je daarin verder.
er zijn altijd mensen die weer beter zijn maar is dat nou zo erg,
als je maar plezier hebt in wat je doet en doe je best. dan ben je goed genoeg,

en probeer tevreden te zijn over wat je wel kan,.
13 jaar geleden
De beste zijn in iets?

Ik denk dat je heel blij moet zijn als je al gemiddeld bent in alles! Dat zou toch mooi zijn!

Alleen naar boven kijken wat je wilt kunnen, is vergeten wat je allemaal kan.

Wees blij met wat je hebt en kunt, verbeter jezelf en blijf jezelf verbeteren, niet om te presteren maar om jezelf te verrijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er minstens 6 miljard mensen op deze aarde zijn en de kans dat je echt de allerbeste ergens in kunt zijn, bijzonder klein is. Niet dat ik je wil ontmoedigen of zo, maar je kunt je verwachtingen beter een beetje bijstellen, naar b.v.
'Ik wil de beste van mijn klas zijn in aardrijkskunde' of 'ik wil de beste van ons gezin zijn in spaghetti maken' of 'ik wil de beste van mijn volleybalteam zijn in blokken'.
En als je dan de beste van je kleine kringetje ergens in kunt zijn, kun je van daar uit de beste van een groter kringetje proberen te zijn. Wie weet word je zo nog wel eens de beste spaghettikok van heel Europa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je? 99,99999% van de mensheid bestaat uit gewone mensen, die nergens in uit blinken.So what?
Gewoon aanvaarden en lekker verder leven, zonder al te veel ambities.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig bestaan die 00,00001 % "ongewone" mensen ook nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en?
Zoals anderen al geantwoord zijn, is het redelijk zeldzaam dat iemand ergens het beste in is. Ik denk dat jij iets bedoelt in de trant van 'Waarom ben ik nooit eens de beste van mijn vrienden/familie/directe omgeving?' Als ik het fout heb, beschouw dit antwoord dan als niet geplaatst!

Heel veel dingen waar je 'de beste' in kunt zijn, zijn niet makkelijk aan te tonen als 'de beste'. Als iemand hard kan rennen, dan wint hij veel sprintwedstrijden. Als iemand heel erg knap is, dan kijken veel mensen naar hem/haar. Als iemand heel erg goed kan schilderen, dan verkoopt hij veel schilderen. Maar wat nou als iemand de aardigste is van iedereen? Of wat nou als iemand de grappigste is van de familie? Of degene die altijd zorgt dat iedereen het naar zijn zin heeft en zorgt dat ruzietjes bijgelegd worden? Of degene die altijd zorgzaam is en zijn vrienden nooit in de steek zal laten? Daar krijgt diegene geen prijs voor. Op zo'n manier kun je echter ook de beste zijn! Elke mens heeft fijne en minder fijne eigenschappen. Probeer niet vast te houden aan een maatschappelijke standaard, doe wat je zelf gelukkig maakt! De vraag die je jezelf moet stellen is 'Wil ik dit omdat anderen mij dan beter/leuker vinden, of wil ik dit omdat ik het zelf echt heel erg leuk vind?' Daarbij geloof ik dat je beter iets kunt doen waarin je minder goed bent, maar wat je wel echt leuk vindt, dan dat je iets perfect imiteert van een ander, terwijl het je eigenlijk niet 100% gelukkig maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat een ander net even beter is dan jij.
Wil je toch ergens de beste in zijn (waarom eigenlijk) kies dan iets uit waar je goed in bent, of erg geinteresseerd in bent en ontwikkel die eigenschap of interesse. Je zult zien hoe snel je de best ergens in wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je niet, ik ben al de beste in niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je altijd de beste zou zijn zou je hoogmoedig zijn,bovendien KAN je nooit blijven winnen want dan zou je een slecht verliezer zijn denk ik.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je altijd blind staart op wat anderen allemaal kunnen, maakt dat alleen maar onzeker en onzekere mensen presteren vaak minder dan zij die wel in eigen kunnen geloven.
Bovendien kun je beter niet alles in termen van ' beter' beoordelen. Dat geeft jezelf altijd de kans de ander boven je te plaatsen!
Je kunt het ook zo bekijken, dat de mens uniek is. En dat dingen die jij doet op jouw unieke manier zijn gedaan, waardoor het minstens voor jou de beste manier is!
Geloof in jezelf en vertrouw op jezelf. Het gras in andere tuinen ' lijkt' vaak alleen maar groener.