Dit is het enige wat je absoluut zonder woorden kunt. Namelijk door echt volledig jezelf te zijn en weten wie jij bent, vrede hebben met jezelf en jezelf lief hebben. Daar je kracht uit halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat hoef je niet uit te leggen.

Je omgeving zal je accepteren zoals je bent. Als ze je niet accepteren zoals je bent dan is het jammer voor hun want jij bent wie je bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat je dat hoeft uit te leggen. Mensen die niet lijken te snappen dat iedereen anders in elkaar zit, willen het denk ik gewoon niet accepteren dat iedereen zoals zichzelf is, maar realiseren zich het wel.

Toegevoegd na 58 seconden:
''dat NIEMAND zoals zichzelf is''
bedoelde ik natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door precies te zeggen wat je in je vraag zegt:

Ik ben wie ik ben.
Ik accepteer mijzelf, als andere mensen dat niet kunnen is dat hun probleem en niet die van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik het goed begrepen heb dan moet je jezelf nog accepteren, aangezien je je hebt voor gedaan als iemand anders ,anders konden ze je al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als je denkt dat je absoluut niet wordt begrepen, omdat mensen een ander beeld van jou hebben als jij van jezelf, is het noodzakelijk een keer een toelichting te geven. B.v: o, jij denkt dat ik.... maar ik ben maar een gewoon meisje hoor, of zoiets, en dan vertel je iets over je achtergrond b.v. Veel hoeft niet.

Het is maar dat we zinvol met elkaar kunnen praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou jezelf eens voorstellen aan je omgeving, dan weten ze wie je bent ;).. en verder wordt door je houding en je manier van omgaan met mensen duidelijk wie jij bent, dat hoef je niet uit te leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf ben ik de afgelopen twee jaar weer hersteld van een flinke burn-out.
Deze tijd ben ik erachter gekomen dat de burn-out voornamelijk komt omdat ik mezelf heb laten leven.
Ik heb van mezelf leren houden, wetende dat ik net zo de moeite waard ben als iedereen. Niet meer en niet minder.
Maar ik merk ook dat ik nu anders tegen mijn omgeving aankijk, ik reageer ook niet meer zoals voor mijn burn-out, dus de mensen die mij kende zien nu ook een ander persoon.
Maar wel een persoon waar ik blij mee ben, en de reacties zijn positief.
Al was het niet zo dan ga ik er nog van uit dat ik mijn best doe. Doe ik het in jou ogen niet goed, vertel het me dan, want het is niet mijn bedoeling om negatief over te komen.
Blijf jezelf, geloof in je zelf en hou van jezelf.
Het gaat er mij niet om hoe de omgeving mij ziet, maar hoe ze zichzelf zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon zeggen:
Ik ben die ik ben, neem mij zoals ik ben en ik neem jou zoals jij bent. Dus je accepteerd me of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te blijven zoals je bent en niet te veranderen voor anderen. Zo zien mensen wie je ben en is er geen uitleg nodig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dat punt ben je aan niemand verantwoording schuldig behalve aan je zelf.
Gewoon je zelf zijn is de beste "uitleg".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon, door jezelf te zijn.
Als je blij bent met jezelf heeft dat geen verdere uitleg nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't hoeft in principe niet utiel, nutteloos te zijn hem, haar of hen enigerwijze duidelijk te maken wat jouw systeem (waar emoties een onderdeel, (f)actor of aspect vormen kunnen) verwerkt en uitlaat, met een grote afwezigheid van gewetenloosheid, rechtvaardig of niet, danwel naar of omtrent jouw omgeving, danwel naar iets anders dan haar, daar geen mens een ander kan beleven tot het volledige zijn.
Middels dit Uebermenschelijk-individualistisch besef, als een persoon met een clitoris of met minimaal een testikel, kan en zal jij het buitenwereldlijke als een soort schild afschermen van invasies van zekerheidsgevoelverlagendheden, welke jou via jouw zintuigen leiden kunnen.

Je bent een machine. Doe het meest meerwaardegevende.

Le monde est à vous.