Als de gebeurtenissen van 30 april 2009 in Apeldoorn nooit hadden plaatsgevonden, zou koningin Beatrix dan haar vertrek hebben aangekondigd?

Ik en naast mij nog vele andere mensen dachten dat koningin Beatrix op Koninginnedag 2009 zou aankondigen om afstand te doen van de troon. Zou het kunnen zijn dat dit is verschoven naar een andere datum?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Beatrix lijkt mij niet iemand die Koninginnedag zou gebruiken voor zo'n aankondiging. Ze zal daar een geschikt moment voor zoeken, maar niet Koninginnedag.
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed antwoord plus 1!!
Antoni
14 jaar geleden
Daar heb je gelijk in, Helmer. Maar ik hoorde iemand dit zeggen ergens in de afgelopen weken op televisie. Sorry, ik weet niet meer wie en wanneer.

Andere antwoorden (9)

Als we samen een tijdmachine bouwen komen we het misschien te weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dio: is momenteel aan het sparen voor een tijdmachine? misschien kunnen jullie elkaar financieël ondersteunen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee!
Als dat al zo zijn geweest, dan komen we dat misschien te weten over een jaar of vijftig, als een historicus weer een boek mag schrijven na inzage van documenten van het koninklijk huis.
14 jaar geleden
Wat als...Wat als........we zullen het nooit weten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja dat zijn weer speculatie's he.
maar alles wees er wel op dat dat zou gaan gebeuren. nu moeten we gewoon afwachten.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet dat ze van plan was om haar aftreden vandaag aan te kondigen, Deze geruchtenmachine was nu al voor de zoveelste keer op gang gekomen, alle vorige keren waren ook vals alarm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als alles was verlopen volgens plan, dan was er inderdaad een mogelijkheid geweest. Maar er was een idioot die andere plannen had. Helaas heeft dit vele mensen een minder leuke dag bezorgd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er maar een paar mensen zijn die daar een antwoord op zouden weten en volgens mij ben ik die hier op GV nog niet tegengekomen.

Ik betwijfel wel of ze het gedaan zou hebben. Ik gok dat ze er nog een jaar of twee bij aanplakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat als dan....

was ik miljonair geweest...

Speculeren heeft geen zin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige die hier antwoord op kan geven is H.M. de koningin zelf. (En misschien nog enkele mensen dicht om haar heen)