Wat zijn status symbolen in onze tijd/samenleving?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Statussymbool Hier staat wel rijtje maar sommige horen niet bij onze samenleving en het is denk ik niet erg compleet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (8)

In sommige landen is dat voor dames het hebben van een dik achterwerk, in andere van het hebben van een dikke automobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 een jacht met personeel en zwembad
2 butler + lager personeel
3 enkele van Goghs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een huwelijksfeest van drie dagen
Een weddingplanner
Een PA
Een sabbatical
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij is een status symbool mijn vaste contract.
Voor een chearleader dat ze is uit gekozen om bij de besten van het team te horen.
Het status symbool voor de voetbal vrouw is alleen al haar titel en dan de luxe die ze zich kan permitteren
En een hele boel bling bling types hebben een dikke diamant als status symbool in hun oor hoe dikker de diamant hoe hoger de status.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een eigen huis, trouwen, een kind
13 jaar geleden
Een vette bonus van je bedrijf.
Een dikke BMW voor naar het werk.
Een rode Ferrari voor in je vrije tijd.
Een 2de huis in Dubai of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld (uiterlijk vertoon), macht (roem) en sociale netwerken (relatie enz.).
Die 3 zullen altijd onlosmakelijk je status bepalen.
Hoe ten uitvoer is natuurlijk per cultuur verschillend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkering met de bink van de school geeft een meisje status.
Een dure ring dragen die je gekregen hebt van je rijke verloofde geeft status.
Een dure jas kun je zien als een status symbool.
Een vette cabrio. Een baantje bij een heel populair bedrijf
Dat soort dingen.