waar kan ik correspondentie en penvrienden maken?

vroeger had ik een aantal penvrienden, dat vond ik erg leuk. ik zou wel weer willen schrijven met mensen uit het buitenland, geen e-mail maar nog echt leuk via de post. maar hoe pak ik dit aan? waar vind ik mensen om mee te schrijven??? (en dan natuurlijk geen gevangenen enzo!)
vroeger ging dit via klasgenootjes, maar aangezien ik al jaren van school af ben, heb ik geen idee hoe dit aan te pakken. wie kan me helpen?

Toegevoegd na 47 minuten:
ik zoek alleen mensen uit het buitenland,, dit omdat ik interesse heb in andere landen en culturen en ook om mijn engels actief te blijven oefenen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er overigens mis met corresponderen met gevangenen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets, maar daar ligt mijn interesse niet.
joenna
5 jaar geleden
Kent iemand de portal voor de jeugd dating-jongeren.nl? Wat zijn jouw meningen?

Het beste antwoord

Begin hiervoor eens op onderstaande links en zo zijn er nog veel meer. google gewoon even penpal
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Via http://www.penpalworld.com/

Toegevoegd na 12 minuten:
per post: http://www.pen-pal.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.penvrienden.nl vind je er bijna 1500! Misschien zit er iets voor je tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook een advertentie op het libelle/margriet/viva/flair forum zetten dat je een penvriend/vriendin wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de tina staan nog altijd oproepjes van meiden die op zoek zijn naar een pennemaatje.
Alleen zul je die misschien wat te jong vinden.
Maar het staat er wel in in ieder geval.
Ga anders eens checken of je via facebook of hyves of desnoods chatten.nl iemand kunt vinden die dat wil met jou.Of via een of ander forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik moet eerlijk zeggen dat toen ik 14 was ,ik 10 penvrienden had over een paar landen
nu denk ik er niet meer aan
alles is email,telefoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan het begin van een leuke vakantie ergens in Frankrijk of gewoon op een camping hier in Nederland is de kans groot dat je misschien wel een heel leuk persoon tegen het lijf loopt.
Trek er gezellig mee op en wie weet heb jij aan het einde van je vakantie wel een adres los gepeuterd