Wie intreseert zich voor de militairen die terug komen uit afganistan.

En houd daarbij de optie open dat het met een gedeelte niet goed gaat. Of is dat hun eigen probleem???

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

Own risk, own problem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je aan de opleiding voor militair begint worden de risico's je terdegen bewust gemaakt. Op dat moment kun je nog stoppen.

Niet achteraf komen janken dus is hierbij mijn motto.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, ik ken die mensen verder niet dus wat zou ik dan moeten intresseren. Ik geloof best dat ze het zwaar hebben en achteraf hulp nodig hebben en dat verdienen ze ook te krijgen. Maar daar kan ik als leek verder weinig aan doen. Daarnaast mag ik aannemen dat ze ook van te voren worden voor bereid op een hoop ellende. Ik ben vooral benieuwd wat je precies bedoelt met je vraag. Hoe zou ik als leek mij moeten intresseren voor deze militairen?