Studenten van een toneelopleiding.

Ik ken iemand die parttime op een opleiding drama en beweging zit en die wordt wel eens gevraagd voor filmpjes.

Google op toneelopleiding o.i.d.
en je vind een heleboel van dit soort opleiding door het land.

En anders de plaatselijke toneelvereniging?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In je netwerk? Wellicht kun je een brief schrijven naar TMF om te vragen of zij nog mensen weten?

Je kan ook nog natuurlijk zelf een camera pakken en je vrienden een paar tientjes betalen voor het opnemen ervan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je familie, je gezin en een paar vrienden.
Die doen het vast wel voor niks!

Toegevoegd na 39 seconden:
Willen ze het niet doen, koop ze dan om met een BBQ ofzo, haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Marktplaats.nl
- Toneel verenigingen
- Op het toneel forum: http://www.hotforum.nl/forum/toneelforum/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens bij Julius Hartman ( zoon van de schrijver Evert / oorlogswinter e.d.) in Kampen. Volgens mij is hij daar gespecialiseerd in. Even op internet googelen.