Wat kan je doen tegen een buurhond die veel lawaai maakt in een appartement?

Mijn bovenbuurvrouw staat elke morgen op om 04.30 hr en dan maakt haar hond altijd lawaai . Wat kan ik daar aan doen ??

5 maanden geleden
11.4K
Castle
5 maanden geleden
https://www.das.nl/magazine/wonen/buren-en-tuin/overlast-door-blaffende-honden-wat-kun-je-dan-doen
Edraket
5 maanden geleden
Met haar daarover praten, als de hond een halve dag geen lawaai heeft gemaakt, en u niet opgewonden bent.
jc54
5 maanden geleden
Wat staat er in het bewonersregelement over het houden van huisdieren?
cezar_is_wortel
4 maanden geleden
Als het niet tegen het reglement is om een huisdier te hebben in het appartement dan zou de enige goeie manier zijn om gewoon eens te praten met je buur.
(Maar hou het wel beleefd!)
Vortexxx
4 maanden geleden
Een rol ductape aan de bovenbuurvrouw cadeau doen met kerst?

Geef als eerste antwoord