Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het fair wanneer je als vrouw niet met de mannen een voetbalwedstrijd mag meekijken op tv?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
646
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je met een Marokkaan getrouwd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is fair als het in goed overleg gaat. Onder 'dwang' is er geen sprake van Fair.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee dat is een soort van discriminatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er moet toch iemand voor de drank zorgen? Geintje! Nee,dat is pure discriminatie, je zult met zo'n vent getrouwd zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit is niet fair. Iedereen heeft recht op het meekijken naar een voetbalwedstrijd, vooral als dit in de prive sfees gebeurd. Heel vreemd. In welke situatie zit deze dame dat ze niet met mannen voetbal mag kijken. Wie zijn deze mannen? Ik zou al helemaal niets meer met deze mannen te maken willen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, het is niet leuk, maar om er grote woorden als discriminatie op los te laten.
Waarschijnlijk ziet je man het als een mannensport en wil hij de wedstrijden gezellig met zijn maten bekijken, als mannen onder elkaar.
Neem jij je man mee als je naar een modeshow gaat met je vriendinnen.

Natuurlijk vind je voetbal ook leuk.
Wat let je om met vriendinnen de wedstrijden te bekijken?
Dan kan je ook nog eens wat andere opmerkingen maken die je in gezelschap van mannen voor je zou houden.

De meeste mensen hebben wel een tweede tvtoestel in huis.

Veel plezier!

Toegevoegd na 1 minuut:
De verstrekking van koffie en drank en versnaperingen kan hij dan natuurlijk ook zelf verzorgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is dat niet fair. Aan de andere kant, wil je wel bij een stelletje luidruchtige mannen zitten die jou liever zien gaan. Als ik jou was, zou ik lekker een meidenavond organiseren en mogen die mannen lekker in de st**nt zakken ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik, ik ben een vrouw en er zijn mannen die het niet leuk vinden om met mij voetbal te kijken, omdat mijn kennis over het spelletje en de spelers vaak groter is dan die van hen en dat frustreert hen blijkbaar nogal.

Ik weet niet waarom ze jou er niet bij willen hebben, maar ik heb wel eens een wedstrijd gekeken met een paar vrouwen, waarbij die vrouwen maar bleven beppen over winkelen, vriendjes e.d. en gewoon eigenlijk de hele wedstrijd verstoorden. Mocht jij er ook zo één zijn, dan zou ik me kunnen voorstellen dat ze je er liever niet bij hebben. Mocht jij gewoon leuk fanatiek kijken, zonder over "andere" onderwerpen te beppen, dan kan ik me niet voorstellen waarom ze jou er niet bij willen hebben en dan is het antwoord: Nee, het is niet fair.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik nou ook altijd! Ik mag ook al niet meer mee met pokeren.. :(
nee,als je wilt kijken dan doe je dat gewoon,anders nodig je volgende keer een stel vriendinnen uit en dan hou je een vrouwen avond,doet mijn vrouw ook,ik zit dan bij de buren,en de vrouwen hebben een gezellige avond,gewoon doen.dit is 2010 en niet de middel eeuwen,succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg aardig is het niet, maar wel begrijpelijk. Ik had met mijn ex hetzelfde probleem. Ik ben dol op voetbal kijken en weet er ook behoorlijk wat vanaf (Ze noemen me ook wel Eva ten Apel :)
Helaas is het vaak zo dat voetbal kijken een echt mannending is en dat doen ze liever niet met vrouwen erbij. Ik mocht ook niet meer mee met pokeren, niet omdat ik het niet kon (in tegendeel zelfs), maar puur omdat ik een vrouw ben.
Wat vrouwen zich namelijk niet realiseren, is het feit dat mannen zich toch echt anders gedragen wanneer er een vrouw bij is.
Zo ook bij mij. Ondanks dat ik met 7 mannen werk en zelf vaak de meest smerige en choquerende opmerkingen maak, wilden ze toch liever niet dat ik mee ging....
Ze voelen zich gewoon niet vrij genoeg om te boeren, scheten te laten, schunnige opmerkingen te maken en te schelden op de scheids.

Tis balen, maar ben bang dat je je erbij neer moet leggen.
Mannen zijn nu eenmaal anders in dit soort dingen dan vrouwen, helaas :-(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding