Wat zou een moderne variant kunnen zijn voor ''Jan met de Pet''?

Jan Modaal ken ik al.

Toegevoegd na 16 minuten:
Een variant waarvan men over zeg 100 jaar dezelfde vraag zou kunnen stellen, dat zoek ik.

Toegevoegd na 17 minuten:
Een variant waarvan men over zeg 100 jaar dezelfde vraag zou kunnen stellen, dat zoek ik.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bob met de laptop.

Henk en Ingrid ;)

Andre met de portemonnee

emile modal

Ali Modali

achmed met de riem. Arda met de boerka

Jan Rap en zijn moer.

Joe the Plumber

Jan met de bakfiets.

Boris Belastingbetaler

Bekeerde Geert.

Een variant op Jan de Arbeider dus in feite.....op iemand die niet veel verdient...en die ook nog een hoofddeksel op heeft... Hm...dat is een moeilijke zeg. Met een beetje mazzel...draagt straks NIEMAND meer een hoofddeksel...want iedereen zal kaal gaan worden...zodat er geen discriminatie meer zal zijn. Daar het probleem blijkbaar niet MET hoofddeksel opgelost kan worden en er alleen maar geruzie is ...om een hoofddeksel! Kan het nog stompzinniger... Ramses zonder tulband...en Jan zonder pet.. Fatimah zonder burka...en Hassan zonder baret.. Lin chung zonder fez...en Abdul zonder muts.

Jan Voedselbank

de gewone man de uitbuit burger de betalende burger jack de dokker betalende bartje siem de schuiver sam de schuiver barry betaler jason of brandon of jim met de pet( ze krijgen steeds vaker engelse namen die kids van tegenwoordig) bennie betaald wel otto de ophikker sjonnie de schraper henkie met de hoed henkie de schraper cor met de centen syl met de centjes leon de leegplukker kees met de knaaken mees met de moneten miles whit the money moos met de munten ingrid met de nordingwalking stokken truus met de tas fien op de fiets

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100