Hoe kan je (anders dan er langs gaan) controleren of een restaurant gesloten is?

Hoe kan je controleren of een restaurant gesloten is?
Online bestellen noch telefonisch contact opnemen lukt nog.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.4K
ronron1212
4 jaar geleden
Als je niets kunt vinden op de website dan zul je er langs moeten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bij online bestellen komt er een pop-up : "Op dit moment zijn wij gesloten, wij zien u graag op een ander tijdstip terug." ... al meerdere dagen en verschillende tijdstippen.
jc54
4 jaar geleden
De buren of overburen van het restaurant bellen, of een van de personeelsleden..........

Het beste antwoord

Gaat het om een reservering vanavond? Je kan er tegenwoordig met wat googlen heel eenvoudig achter komen wie er naast of tegenover een bepaalde plek woont, of is gevestigd. Probeer dat eens en bel die persoon, of dat bedrijf.

Gaat het om de lange termijn, dan kan je misschien wat informatie opvragen bij de Kamer van Koophandel.
Antoni
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ Prima idee, Antoni!

Andere antwoorden (1)

Als ze de telefoon niet opnemen (op het nummer waar ze normaalgesproken de reserveringen ontvangen) dan kan je er van uit gaan dat ze niet open zijn.
Oftewel: gewoon bellen naar het telefoonnummer om te reserveren. Niet opnemen betekent dat ze niet open zijn.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Merci @crispy, ik ben een stap verder.
Zowel bestellingen online+telefonisch worden niet aangenomen, het telefoonnummer voor de leveranciers blijkt ook niet meer te werken. Dàt zegt heel veel, zo niet alles. +
crispy
4 jaar geleden
Het kan een permanente situatie zijn, maar het kan ook dat er familieomstandigheden zijn waardoor ze er een paar dagen uit liggen. Maar nu geen telefoon opnemen = nu gesloten zijn.