Wat maakt de serie 2 and a half men zo immens populair in Amerika, terwijl Amerikanen vrij preuts zijn?

Dat Amerikanen vrij preuts zijn komt tot uiting door alle *piepjes* tijdens vloeken, een beetje seks al shockerend vinden enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het valt met de preutsheid van de Amerikanen wel mee.
Het "gepiep" is m i meer om te voorkomen dat er mensen zijn die zich aan sex gevloek end irriteren en daar dan een aanklacht over indienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is in de serie geen openlijke seks te zien en iemand die flink 'scoort' heeft in de VS altijd al status gehad.

Preutsheid is dus niet aan de orde en voor de rest dankt de serie zijn populariteit vooral aan de fraaie snedigheden.

Overigens was "The L-word" ook tamelijk populair en daar was het hout toch wat dikker....
13 jaar geleden
Door de geinige grapjes en comedy van de serie!