welke fondsen voor inrichtingskosten zijn er?

In verband met spoedsituatie ben ik op zoek voor iemand naar fondsen die kunnen bijdrage in inrichtingskosten.

Er zijn zoveel fondsen dat het lastig zoeken is. Dus ben benieuwd of er mensen zijn die suggesties hebben.

Landelijk of regio Achterhoek / Doetinchem

6 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De kringloopwinkel en de action. Heb je voor een paar honderd euro het broodnodige.
Inekez1
6 jaar geleden
Op marktplaats.nl vind je veel goedkope (of gratis) huisraad. Van meubilair tot keukeninrichting en ook gordijnen en laminaatvloeren worden aangeboden. Een fonds waar je een financiële bijdrage kunt krijgen voor het inrichten van je woning bestaat volgens mij niet. Daarvoor zijn er gewoon veel te veel mensen die verhuizen en een inrichting nodig hebben. Fondsen zijn over het algemeen voor kleinere doelgroepen die op de ene of andere manier ergens een uitzondering in vormen.

Antwoorden (1)

Er bestaat een bijzondere bijstand uitkering, maar daar zijn regels voor en die kunnen per plaats verschillend zijn. Informeer bij de gemeente, en hou er rekening mee dat de kraan al behoorlijk dichtgedraaid is
6 jaar geleden
sterredag
6 jaar geleden
bijzondere bijstand is een lening en kan alleen met een inkomen van maximaal 120% van de bijstandsnorm. Als er meer tijd zou zijn zou er geld gespaard kunnen worden, maar dat is dus niet de optie. Een lening kan niet vanwege een 4 jaar oude BKR registratie.
anneliez
6 jaar geleden
dan weggeefhoeken op facebook
Rieneke1
6 jaar geleden
Kringloopwinkels.