Met BlueMailCentral stuur je de brief als document, en wordt deze op bestemming als normale post bezorgd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brief is verzonden met TNT
Bedankt voor de reactie

Andere antwoorden (4)

met de post... priority
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als telegram

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk hier bijvoorbeeld eens:
http://www.telegram.nl/telegramnl/international.asp?step=compose&cmd=&catid=1&prodid=12&varid=1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Per email of fax. Als het echt op papier moet, dan per koerier. Als het nog iets langer mag duren, dan per priority post.

Toegevoegd na 18 minuten:
Koeriersdiensten bv van UPS of TNT Express
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als Word- of PDF-document per email.